مرکز مشاوره ، برنامه ریزی و اخذ پذیرش در مقاطع مختلف تحصیلی ( دیپلم / پیش دانشگاهی / کاردانی / کارشناسی / کارشناسی ارشد / دکترا ) در داخل و خارج از کشور

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

رفتار درمانگران عقلانی- هیجانی، 11 باور و خودگویه غیرمنطقی رایج را شناسایی کرده اند. افراد با نگه داشتن این باورهای غیرمنطقی، اضطراب، خشم، افسردگی و آشفتگی های هیجانی دیگر را به میزان زیاد برای خود ایجاد می کنند. این باورها علت بسیاری از ناکامی ها و شکست در تحقق اهداف مهم به شمار می آیند. در مورد باورهای غیرمنطقی زیر بیاندیشید و سپس سه یا چهار مورد از آنها را که بیشتر در مورد خودتان صدق می کند انتخاب کنید. به هنگام فکر کردن راجع به این باورها، احتمالا دوستان یا آشنایانی نیز به ذهن شما می آیند که این باورها در مورد آنها صدق می کند. هر کدام را که تا حدودی در مورد شما صدق می کند یادداشت کنید. سپس بر روی زیر سؤال بردن و ریشه کن نمودن این باورها که موجب احساس اضطراب، خشم و افسردگی در شما می شوند بیاندیشید.
لازم به ذکر است که به دنبال هر باور زیر،  پیامدهای معمول آن و باورهای منطقی جایگزین ارائه خواهد شد.

اولین باور غیرمنطقی و رایج
این برای من یک ضرورت مبرم است که تقریبا از سوی تمامی افرادی که برایم مهم هستند دوست داشته شوم و مورد تأیید قرار گیرم. چنانچه این امر محقق نشود، وحشتناک است و من نمی توانم آن را تحمل کنم. من بی ارزش خواهم بود.
پیامدهای معمول: خویشتن پذیری پایین، عزت نفس پایین،اضطراب و افسردگی.
باورهای منطقی جایگزین: من ترجیح می دهم که توسط اکثر مردمی که برایم مهم هستند دوست داشته شده و مورد تأیید قرار گیرم. آگاهی از اینکه همگان من را دوست ندارند یا من را تأیید نمی کنند وحشتناک نیست، می توانم آن را تحمل کنم و هنوز هم می توانم احساس ارزشمندی بکنم. معقول نیست که انتظار داشته باشم همه افراد زندگی ام مرا تأیید کنند. من کنترل اندکی بر روی چگونگی فکر و احساس دیگران دارم.
دومین باور غیرمنطقی و رایج
من برای اینکه ارزشمند باشم، باید در جنبه های مختلف، توانا، شایسته و موفق باشم. من باید در تمامی حوزه های مهم صد در صد توانا باشم، در غیر این صورت نمی توانم آن را تحمل کنم، بی ارزش خواهم بود و باید بخاطر آن سرزنش شوم.
پیامدهای معمول: اضطراب، افسردگی، خویشتن پذیری پایین، عزت نفس پایین، مسامحه
باورهای منطقی جایگزین:من یک فرد ناکامل و جایزالخطا هستم که برای خودم نقاط قوت و ضعفی دارم. من در جهت پیشرفت تلاش می کنم و بعضی از کارها را می توانم به خوبی انجام دهم. من می توانم از اشتباهات و از دشواری های زندگی درس بگیرم.
سومین باور غیرمنطقی و رایج
جهان باید منصفانه باشد. مردم باید منصفانه و با ملاحظه رفتار کنند، وگرنه آنها بد،شرور، پست و بسیار احمق هستند و باید به شدت سرزنش و تنبیه شوند.
پیامدهای معمول: خشم، عصبانیت، انتقام جویی
باورهای منطقی جایگزین: من ترجیح می دهم که دیگران و جهان، منصف و معقول باشند اما زندگی اغلب منصفانه نیست. هرگاه که امکان داشته باشد، من دیگران را تحت فشار قرار می دهم تا منصفانه رفتار کنند.بعضی ها اعتقاد دارند که باید همیشه منصفانه رفتار کرده و کارهای درست انجام دهند. پس خود را به دلیل عالی و بی نقص نبودن شدیدا سرزنش می کنند. آنها نیاز دارند که خود را ببخشند، از رفتار خود پشیمان شوند و تلاش کنند تا در آینده عملکرد بهتری داشته باشند. در غیر این صورت ممکن است به احساس گناه و افسردگی زیادی دچار شوند.
چهارمین باور غیرمنطقی و رایج
جهان باید آسان باشد. بسیار وحشتناک و افتضاح است که کارها مطابق میل من پیش نمی رود. کارها باید مطابق میل من پیش برود و اگر چنین نباشد فاجعه است وتحمل آن را ندارم. جهان باید سرزنش شود، من بی ارزش می شوم و هرگز شاد نخواهم بود.
پیامدهای معمول: اضطراب، افسردگی، خشم.
باورهای منطقی جایگزین: ترجیح می دهم که کارها مطابق میل من پیش برود؛ گاهی این اتفاق می افتد و گاهی هم اینگونه نیست. وقتی که کارها مطابق میل من پیش نمی رود ناراحت کننده است، اما فاجعه نیست. من آن را دوست ندارم ولی می توانم تحملش کنم. من همیشه نمی توانم رویدادهای اطراف خود را کنترل کنم اما می توانم به طور عمده باورها و خودگویه هایم را در مورد این رویدادها کنترل کرده و کنترل زیادی را بر روی احساساتم اعمال کنم.
پنجمین باور غیرمنطقی و رایج
در مورد مضطرب، خشمگین و افسرده بودن و شاد نبودنم نمی توانم کاری بکنم.زیرا احساسات من ناشی از چیزهایی است که برای من اتفاق می افتند. یک تفکر غیرمنطقی و نادرست این است که باور داشته باشیم دیگران، رویدادها و موقعیت ها، عمدتا موجب احساسات ما می شوند .کنترل هیجانات، غالبا کاری دشوار است، اما با کمک گرفتن از تکنیک هایی که تا کنون در موردشان صحبت کرده ایم این کار برایتان آسانتر می شود.
پیامدهای معمول: ناشادی، آشفتگی هیجانی، ترس و هراس ناشی از هیجانات و رفتاری که ظاهرا خارج از کنترل است.

باورهای منطقی جایگزین: باور من در مورد رویدادها و موقعیت ها و آنچه که در مورد آنها به خودم می گویم، علت اصلی احساسات من است.
ششمین باور غیرمنطقی و رایج
چنانچه چیزی خطرناک یا ترسناک باشد، باید به طور مداوم و مفرط، نگران بوده ومنتظر وقوع آن باشم. ترس و باورهای غیرمنطقی، گاهی اوقات مانع از آن می شوند که ما انسانها احتیاط های معقول به عمل آوریم. یک باور غیرمنطقی دیگر در همین ارتباط می توانداین باشد: «بسیاری از موقعیت ها خطرناک و تهدید کننده هستند و من باید همواره هوشیار باشم که از چنین موقعیت های خطرناکی اجتناب کنم .» پیامدهای معمول: اضطراب، ترس، نگرانی، مشکلات خواب واستیصال روانی.
باورهای منطقی جایگزین: بیشتر موقعیت هایی که بالقوه خطرناک هستند، واقعا هیچ گاه اتفاق نمی افتند. من می توانم هوشیار بوده و تا حدودی موقعیت های خطرناک را کنترل نمایم. من می توانم با رویدادهای بدی که توان تغییر آنها را ندارم کنار آمده و سازگار شوم.
هفتمین باور غیرمنطقی و رایج
اجتناب از مواجه شدن با دشواری ها و مسئولیت های زندگی، و به تعویق انداختن آنها، راحت تر از مواجه شدن با آنهاست. ناکامی ناشی از مواجه شدن با موقعیت ها و مشکلاتی که مجبور به مواجهه با آنها نیستیم وحشتناک است و من نمی توانم آن را تحمل کنم. این دشواری ها و مشکلات باید مورد نکوهش و نفرین قرار گیرند.  پیامدهای معمول: مسامحه و احساس گناه پدید می آید، مشکلات کوچک تبدیل به مشکلات بزرگ می شوند، فرد در مقابل مشکلات فزاینده احساس درماندگی می کند، اهداف عمده فرد به مخاطره می افتد، اغلب اضطراب و افسردگی ایجاد می شود و فرد اغلب از توانایی پایین برای تحمل ناکامی برخوردار است.
باورهای منطقی جایگزین:مواجه شدن با مسئولیتها، مشکلات و کارهای سخت، بخشی از زندگی است. برخورد با مشکلات در مراحل اولیه آنها ناراحت کننده است، اما به هیچ وجه وحشتناک نیست. من می توانم هنگام وقوع مشکلات با آنها روبرو شده و آنها را تحمل کنم.
هشتمین باور غیرمنطقی و رایج
من کاملا به دیگران وابسته هستم و به فردی قویتر از خودم نیاز دارم تا به او اتکا کنم؛ من نمی توانم زندگی خودم را اداره کنم. چنانچه به فردی قویتر از خود متکی نباشم وحشتناک خواهد بود و من تحملش را ندارم. بدون او بی ارزش خواهم بود و همیشه بدبخت خواهم ماند. من درمانده هستم و بدون دریافت کمک قابل ملاحظه از دیگران نمی توانم کارکرد مناسبی داشته باشم.
پیامدهای معمول: وابستگی به کسانی که در برآوردن نیازهای فرد، قابل اتکا نیستند، اضطراب.
باورهای منطقی جایگزین: من دوست دارم که دیگران مرا راهنمایی کرده و از من حمایت کنند، اما واقع بینانه تر این است که به خودم متکی باشم. من می توانم یاد بگیرم که مستقل تر باشم.
نهمین باور غیرمنطقی و رایج
سابقه گذشته من، دلیل عمده احساسات و رفتارهای کنونی من است. چیزهایی که زمانی در گذشته تأثیر نیرومندی بر من داشته اند در آینده نیز همچنان تأثیر قوی بر من خواهند داشت.
پیامدهای معمول: ممکن است فردی که چنین باوری دارد در احساسات و هیجانات ناخوشایند غرق شود و از تلاش برای بهبود این احساسات و هیجانات دست بردارد.
باورهای منطقی جایگزین: احساسات و رفتار فعلی من بیشتر به وسیله باورها و خودگویه های فعلی من کنترل می شوند نه به وسیله رویدادهای دوری که سالها قبل اتفاق افتاده اند. برخی از بخش های گذشته من ناخوشایند هستند، اما من می توانم یاد بگیرم که با آنها زندگی کنم. من چیزهای زیادی از این تجارب آموخته ام. من می توانم راه هایی بیابم تا بخش های ناخوشایند گذشته من ناراحتی کمتری را سبب شوند.
دهمین باور غیرمنطقی و رایج
در صورتی که فردی برایم اهمیت داشته باشد، باید در مورد مشکلات و آشفتگی های او بسیار مضطرب، خشمگین و افسرده شوم. درست است که گرفتاری های زیادی در جهان وجود دارد و غالبا اتفاقات بد برای انسان های خوب می افتد، یکی از ارزش های من این است که به دیگران کمک کنم و برای ایجاد دنیایی بهتر تلاش نمایم.
پیامدهای معمول: اضطراب، خشم، افسردگی.
باورهای منطقی جایگزین: هنگامی که اتفاقات بد برای دیگران روی می دهد، من ناراحت و اندوهگین می شوم و در صورتی که بتوانم، برای کمک به آنها تلاش می کنم. با این وجود، بدبختی و ناراحتی دیگران ارتباط مستقیم با ایجاد احساسات شدید چون اضطراب، افسردگی و ناشادی من ندارد.
یازدهمین باور غیرمنطقی و رایج
تقریبا یک راه حل درست و بی نقص برای تمامی مشکلات وجود دارد و وحشتناک است که این راه حل را نیابم. من نمی توانم آن را تحمل کنم. این مشکل باید مورد نفرین قرار گیرد. هیچ گاه راه حلی برای آن نخواهد بود. پیامدهای معمول: اضطراب، خشم و افسردگی و فکر کردن مداوم در مورد مشکلات.
باورهای منطقی جایگزین: من دوست ندارم مشکلات،بدون راه حل های بی نقص باشند. اما من می توانم با آن کنار بیایم. من می توانم بر دنیای خودم که پیچیده و همراه با ناکامی است تأثیر بگذارم، اما نمی توانم آن را به طور کامل کنترل کنم.



:: موضوعات مرتبط: اخبار ( News ) , سلامت و پزشکی , مقالات روانشناسی , ,
:: برچسب‌ها: مقالات روانشناسی , پالایش یا فیلتر ذهنی , روان شناسی , دلهره , خشم , افسردگی , وسواس , اختلالات شخصیتی , خودباوری , بیماریهای روان تنی , اسکیزوفرنی , کمرویی , تلقین پذیری , مرکز مشاوره تحصیلی رشد دانش , مسائل در ضمینه غیرمنطقی و رایج ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مشاورین موسسه فرزانگان رشد دانش
ت : 12 مرداد 1393
.

 CamScanner-Phone-PDF-Creator

                       

Cam scanner به شما کمک می کند تا به اسکن کردن, ذخیره سازی و همگام سازی مطالب مختلف بر روی گوشی های هوشمند, آی پدها, تبلت ها و کامپیوتر های شخصی بپردازید.Cam Scanner در واقع یک نرم افزار مدیریت اسناد هوشمند می باشد که برای اشخاص, کسب و کارهای کوچک, سازمان ها, نهاد های اداری و مدارس طراحی شده است.
این نرم افزار کاملا مناسب افرادی است که می خواهند به اسکن, یکسان سازی, ویرایش, تقسیم و مدیریت مطالب مختلف بر روی تمامی دستگاه های خود بپردازند.
ویژگی ها :
- توانایی اسکن اسناد گوناگون
- مدیریت سندهای شما
- توانایی به اشتراک گذاری سندهایتان
- همگام سازی اسناد در همان لحظه
- قابلیت تفکیک متن ها از تصاویر

download



                                

    • حجم فایل: 12 مگابایت
    •                                                                                                                                                             

  • پسورد:www.p30world.com


:: موضوعات مرتبط: دانلود کده , نرم افزار موبایل ، تبلت , گروه فناوری و اطلاعات فرزانگان امروز , موبایل ، تبلت ( نرم افزار ) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود CamScanner v3 , 4 , 0 , 20140707 – نرم افزار اسکن اسناد و ساخت PDF در اندروید , دانلود نرم افزار , اندروید , نرم افزار اندروید , سیستم اندروید , اسکنر توسط موبایل های اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مشاورین موسسه فرزانگان رشد دانش
ت : 18 مرداد 1393
.

دانلود فیلم آموزش طراحی بنر در فتوشاپ - Banner Design in Photoshop

فتوشاپ یک پردازشگر گرافیکی است که بدست شرکت ادوبی گسترش یافته و برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی و یا دگرگونی عکس‌ها و نگاره‌ها بکار می‌رود. فتوشاپ برای سیستم‌عامل ویندوز و مکینتاش به‌کار می‌رود. هم‌چنین نگارش‌های گوناگون این نرم‌افزار تا نگارش دهم، در سیستم‌عامل لینوکس نیز با کمک ابزارهای میانه (مانند کراس‌اوور) قابل استفاده‌است.با Gary Simon همراه شوید تا تمام جزئیات و دلایل موفقیت در طراحی یک بنر حرفه ای و کارآمد را یاد بگیرید . این فیلم های آموزشی به شما نحوه ی طراحی یک بنر متحرک و زیبا را در برنامه محبوب فتوشاپ نشان می دهند .

 

دانلود فایل دانلود فایل   
حجم فایلحجم فایل: 181 مگابایت 
پسورد فایلپسورد فایل : www.patoghu.com


:: برچسب‌ها: دانلود فیلم آموزش طراحی بنر در فتوشاپ - Banner Design in Photoshop , آموزش کامپیوتر , آموزشگاه کامپیوتر , آموزش دانلود فتوشاپ , فتوشاپ , دانلود فیلم آموزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مشاورین موسسه فرزانگان رشد دانش
ت : 14 مرداد 1393
.

 

بدون شک فتوشاپ یکی از محبوبترین نرم افزارهای ویرایش عکس می باشد که  امروزه با این برنامه می توانید کارهای گرافیکی بزرگی را انجام دهید . یکی  از این کارها ساخت لوگو و آرم های مختلف با استفاده از فوتوشاپ می باشد .  برای شما علاقه مندان به طراحی آرم و لوگو مجموعه ای از کاملترین آموزش  مربوط به طراحی لوگو را آماده کرده ایم که زبان این فیلم ها انگلیسی بوده و  فرمت آن ها نیز MOV می باشد .

 

 دانلود فایل   
حجم فایل: 364 مگابایت 
پسورد فایل : www.patoghu.com


:: موضوعات مرتبط: دانلود کده , نرم افزار های کاربردی کامپیوتر , گروه فناوری و اطلاعات فرزانگان امروز , وبسایت ( آموزش ) , ,
:: برچسب‌ها: فیلم آموزش طراحی لوگو در فتوشاپ Logo Design in Photoshop Tutorial , آموزش کامپیوتر , آموزشگاه کامپیوتر , آموزش دانلود فتوشاپ , فتوشاپ , دانلود فیلم آموزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مشاورین موسسه فرزانگان رشد دانش
ت : 1 مرداد 1393
.

Download film Akharin Mojarad دانلود فیلم آخرین مجرد با حجم کم 137 مگابایت

 

 

در این مطلب برای اولین بار در ماه استار می توانید فیلم ایرانی آخرین مجرد را با حجم بسیار کم ۱۳۷ مگابایت دانلود کنید .
خلاصه داستان :
مجید صالحی که نقش “ولی” را در این فیلم بازی می کند جوانی است که چندین بار به خواستگاری رفته ولی هنوز موفق به ازدواج نشده است . ولی یک روز با ماشین خانم جوان و زیبایی “زیبا بروفه” تصادف می کند و درگیر ماجراهای طنز و جالبی می شود …

 

بازیگران:
زیبا بروفه ، مجید صالحی ، حمید لولایی، علی صادقی، مهران رجبی، امیر نوری، مریم امیرجلالی، افسر اسدی و هایده حائری

 

لینک دانلود پارت ۱ فیلم آخرین مجرد از ترین بیت | نمونه کیفیت پارت ۱ |  حجم : ۶۹  مگابایت

لینک دانلود پارت ۲ فیلم آخرین مجرد از ترین بیت | نمونه کیفیت پارت ۲ | حجم : ۶۸  مگابایت

 

رمز عبور برای مشاهده لینک دانلود : www.mahstar.ir

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود کده , ,
:: برچسب‌ها: دانلود رایگان فیلم “آخرین مجرد , دانلود فیلم , دانلود رایگان , آخرین مجردها , سرگرمی و تفریح ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مشاورین موسسه فرزانگان رشد دانش
ت : 1 مرداد 1393
.





آیفون ، آیپا

در پست های قبلی Gps سخنگوی سایجیک را برای گوشی اندروید اماده دانلود کرده بودیم . در این پست نیز برای شما Sygic Iran را به صورت کاملا آفلاین و سخنگو برای گوشی های ایفون ، آیپد و آیپاد اماده کرده ایم. نکته جالب نسخه آیفون و تفاوت بارز ان با نسخه اندروید در این است که در نسخه آیفون نرم افزار صرفا برای کشور عزیزمان ایران عرضه شده است و دارای منو فارسی و نقشه کامل ایران به همراه تمام شهرها و استانها می باشد . این نسخه حاوی تمام خیابانهای اصلی و خیابانها و کوچه های مهم فرعی میباشند و همچنین تمام مراکز و ساختمانهای مهم و کاربردی نیز بر روی آن قابل تشخیص هستند . همچنین منو فارسی و صدای گوینده فارسی نیز بر کارایی نرم افزار افزوده است.

 

آموزش نصب Sygic Iran : برای نصب این برنامه باید دیوایستان جیلبریک شده باشد ، سپس آنرا از طریق نرم افزار آیتونز نصب نمایید.

 

 

 

 دانلود فایل   
حجم فایل: 340 مگابایت 
پسورد فایل : www.patoghu.com


:: موضوعات مرتبط: دانلود کده , بازی موبایل - آیفون Iphone apple , نرم افزار موبایل ، تبلت , ,
:: برچسب‌ها: آموزش نصب Sygic Iran , دانلود برنامه کاربردی , دانلود برنامه موبایل , دانلود برنامه آیفون , گوشی آیفون , نرم افزار جی پی اس , نرم افزار مکان یا ,
:: بازدید از این مطلب : 426
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مشاورین موسسه فرزانگان رشد دانش
ت : 25 مرداد 1393
.

فقط کسانی که زیاد گریه کرده اند می توانند
ارزش زیبایی های زندگی را درک کنند
و از ته دل بخندند.گریه کردن آسان است ،
اما خندیدن بسیار سخت.
این حقیقت را خیلی زود می فهمی...

 اوریانا فالاچی

حقیقت نوشت

سه چیز را نگه دار:

گرسنگیت را سر سفره دیگران

زبانت را در جمع

 چشمت را در خانه دوست . . 



:: موضوعات مرتبط: فرهنگ و هنر , عکس مناظر , ,
:: برچسب‌ها: داستان کوتاه , داستان های آموزنده , سخنان بزرگان , داستان های جالب , پند و اندرز , پندهای بزرگ زندگی , مرکز مشاوره تحصیلی ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مشاورین موسسه فرزانگان رشد دانش
ت : 12 مرداد 1393
.

و هر انسان
برای هر انسان برادریست.....
روزی که دیگر درهای خانه را نمی بندند
قفل افسانه ایست....

شاملو

واقعیت نوشت

چه خوب است
 آدمها
  یک نفر را هر روز دوست داشته باشند
 نه
 هر روز یک نفر را...!



:: موضوعات مرتبط: فرهنگ و هنر , عکس , عکس علمی , ,
:: برچسب‌ها: داستان کوتاه , داستان های آموزنده , سخنان بزرگان , داستان های جالب , پند و اندرز , پندهای بزرگ زندگی , مرکز مشاوره تحصیلی ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مشاورین موسسه فرزانگان رشد دانش
ت : 30 مرداد 1393
.

مرگ...
مادر مهربانی است
که کودک خود را پس از یک روز طوفانی
در آغوش کشیده...
نوازش می کند...
و می خواباند...

صادق هدایت

حقیقت نوشت

در مورد مشکلاتتون درد و دل نکنید

یه لحظه اروم میشی تا یه عمر سنگینی یه نگاهو تحمل باید کنی !



:: موضوعات مرتبط: اخبار ( News ) , علمی , عکس خبری , عکس مناظر , ,
:: برچسب‌ها: داستان کوتاه , داستان های آموزنده , سخنان بزرگان , داستان های جالب , پند و اندرز , پندهای بزرگ زندگی , مرکز مشاوره تحصیلی ,
:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مشاورین موسسه فرزانگان رشد دانش
ت : 16 مرداد 1393
.

آنچه درمیان بلایا می آموزد این است که در درون افراد بشر

، ستودنی ها بیش از تحقیر کردنی هاست.

 آلبر کامو

 



:: موضوعات مرتبط: معرفی مناطق دیدنی , مناطق دیدنی و گردشگری جهان , فرهنگ و هنر , عکس خبری , عکس مناظر , ,
:: برچسب‌ها: جملات زیبا , داستان کوتاه , جملات ناب , جملات کوتاه , داستان کوتاه و مرکز مشاوره و تحصیلی ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مشاورین موسسه فرزانگان رشد دانش
ت : 18 مرداد 1393
.

سخنان بزرگان در مورد نماز

امام على علیه السلام :
لَو یَعلَمُ المُصَلّى ما یَغشاهُ مِنَ الرَّحمَةِ لَما رَفَعَ رَأسَهُ مِنَ السُّجودِ؛
اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت.
غررالحکم، ج 5، ص116


امام صادق علیه السلام :
تَسبیحُ فاطِمَةَ علیهاالسلام فى کُلِّ یَومٍ فى دُبُرِ کُلِّ صَلاةٍ اَحَبُّ اِلَىَّ مِن صَلاةِ اَلفِ رَکعَةٍ فى کُلِّ یَومٍ؛
تسبیحات فاطمه زهرا علیهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار رکعت نماز در هر روز است.
کافى، ج 3، ص 343، ح 15

امام صادق علیه السلام :
مَن قَبِلَ اللّه مِنهُ صَلاةً واحِدَةً لَم یُعَذِّبهُ وَمَن قَبِلَ مِنهُ حَسَنَهً لَم یُعَذِّبهُ؛
خداوند از هر کس یک نماز و یا یک کار نیک را قبول کند، عذابش نمى نماید.
کافى، ج 3، ص 166، ح 11

پیامبراکرم (ص) :
علم الایمان الصلوة
علامت و نشانه ایمان نمازاست .
شهاب الاخبار، ص 59

امام کاظم (ع) :
افضل ما یتقرب به العبد الی الله بعد المعرفة به ، الصلوة
بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، نماز است.
تحت العقول ، ص 455



:: موضوعات مرتبط: فرهنگ و هنر , ,
:: برچسب‌ها: سخنان بزرگان در مورد نماز , داستان کوتاه , داستان های آموزنده , سخنان بزرگان , داستان های جالب , پند و اندرز , پندهای بزرگ زندگی , مرکز مشاوره تحصیلی ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مشاورین موسسه فرزانگان رشد دانش
ت : 23 مرداد 1393
.

سرزمین واژه های وارونه...

 

این جا سرزمین واژه های وارونه است...

 

جایی که "گنج"،"جنگ"میشود!

"درمان" ، "نامرد" و "قهقه"، "هق هق"!

اما"دزد"همان"دزد"و"درد"همان "درد"

و"گرگ"همان"گرگ"...!

 

...آری سرزمین واژه های وارونه

سرزمینی که"من" ،"نم" زده است،

"یار"،"رای"عوض کرده است،

"راه" گویی "هار" شده

و "روز" به "زور" میگذرد...

 

"آشنا" را جزء در "انشا" نمی بینی

وچه... "سرد" است این"درس"زندگی!!!

اینجاست که"مرگ"برایم "گرم" میشود ...

چرا که"درد" همان "درد" است ...



:: موضوعات مرتبط: فرهنگ و هنر , ,
:: برچسب‌ها: داستان کوتاه , داستان های آموزنده , سخنان بزرگان , داستان های جالب , پند و اندرز , پندهای بزرگ زندگی , مرکز مشاوره تحصیلی ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مشاورین موسسه فرزانگان رشد دانش
ت : 17 مرداد 1393
.

پاهای خارج از کادر

 

ریچارد زالتمن مانند خیلی از عکاسان پیش از خود، به مناطق مختلف جهان سفر می کرد تا از مردم و فرهنگ و زندگیشان عکس بگیرد.

یک روز صبح که در یکی از روستاهای دورافتاده کشور بوتان قدم می زد تا عکسهایی بگیرد، ناگهان ایده ای به نظرش رسید. او دوربین را در جایی مستقر می کرد و از روستاییان می خواست از آنچه به نظرشان ارجحیت دارد که به دیگران درباره خودشان نشان دهند، عکس بگیرند.

بعد از اینکه زالتمن عکسهای گرفته شده را ظاهر کرد متوجه شد در بیشتر عکسها، پاهای مردم حدوداً از ناحیه مچ به پایین خارج از کادرند و در عکس نیافتاده اند.

زالتمن می گوید: «ابتدا فکر کردم که روستاییان در تنظیم کادر دقت نکرده اند. اما بعداً معلوم شد پابرهنگی نشانه ای از فقر است. اگر چه در آن روستا همه پابرهنه بودند اما مردم روستا می خواستند آن را پنهان کنند؛ پیام مهمی برای گرفتن.»

 

-------------------------------------------------

 

برای شناخت افراد و سازمان ها به انتخابهای آنان توجه دقیق داشته باشید. سازمان و کارکنان آن به عنوان سیستم های پیچیده از خود رفتاری ناشی از انتخابهایشان بروز می دهند که نشانه های دقیقی از ویژگیهای آنان را با خود به همراه دارند. این نشانه ها صرفنظر از اینکه هدف تظاهر یا پنهان کاری داشته باشند خصوصیاتی از رفتار و فرهنگ سازمانی آنها را بیان می کند. در برخی موارد ممکن است افراد و سازمان به هر دلیلی قادر به بیان صحیح و علمی ویژگیهای خود نباشند اما وقتی در موضوعات مختلف برای انتخاب آزاد گذاشته شوند رفتار و انتخابهایی خواهند داشت که به صورت غیرمستقیم بیانگر خصوصیات آنها خواهند بود. برای شناخت افراد و سازمان ها به انتخابهای آنان توجه دقیق داشته باشید و به آنها حق انتخاب دهید.



:: موضوعات مرتبط: فرهنگ و هنر , ,
:: برچسب‌ها: داستان کوتاه , داستان های آموزنده , سخنان بزرگان , داستان های جالب , پند و اندرز , پندهای بزرگ زندگی , مرکز مشاوره تحصیلی ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مشاورین موسسه فرزانگان رشد دانش
ت : 7 مرداد 1393
.

غرور عبادت سوز

روزى حضرت عیسى (ع) از صحرایى میگذشت. در راه به عبادت‏گاهى رسید که عابدى در آن‏جا زندگى میکرد. حضرت با او مشغول سخن گفتن شد. در این هنگام جوانى که به کارهاى زشت و ناروا مشهور بود از آن‏جا گذشت.

وقتى چشمش به حضرت عیسى (ع) و مرد عابد افتاد، پایش سست شد و از رفتن باز ماند و همان‏جا ایستاد و گفت: خدایا من از کردار زشت خویش شرمنده ‏ام. اکنون اگر پیامبرت مرا ببیند و سرزنش کند، چه کنم؟ خدایا! عذرم را بپذیر و آبرویم را مبر.

مرد عابد تا آن جوان را دید سر به آسمان بلند کرد و گفت:

خدایا! مرا در قیامت با این جوان گناه‏کار محشور مکن.

در این هنگام خداى برترین به پیامبرش وحى فرمود که به این عابد بگو:

ما دعایت را مستجاب کردیم و تو را با این جوان محشور نمیکنیم، چرا که او به دلیل توبه و پشیمانى، اهل بهشت است و تو به دلیل غرور و خودبینى، اهل دوزخ.

منبع: غزالى، محمد، کیمیاى سعادت، ج ۱، ص ۱۰۵



:: موضوعات مرتبط: فرهنگ و هنر , ,
:: برچسب‌ها: داستان کوتاه , داستان های آموزنده , سخنان بزرگان , داستان های جالب , پند و اندرز , پندهای بزرگ زندگی , مرکز مشاوره تحصیلی ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مشاورین موسسه فرزانگان رشد دانش
ت : 29 مرداد 1393
.

این بار اولت هست

روزی یک زوج، بیست و پنجمین سالگرد ازداوجشان را جشن گرفتند. آنها در شهر مشهور شده بودند به خاطر اینکه در طول 25 سال حتی کوچکترین اختلافی با هم نداشتند.

تو این مراسم سردبیرهای روزنامه‌های محلی هم جمع شده بودند تا علت مشهور بودنشان (راز خوشبختیشان) را بفهمند.

سردبیر می‌پرسد: "خانم واقعا باور کردنی نیست؟ یک همچین چیزی چطور ممکن است"؟

زن روزهای ماه عسل رو به یاد می‌آورد و می‌گوید: "بعد از ازدواج برای ماه عسل به شمیلا رفتیم. آنجا برای اسب سواری هر یک اسبی انتخاب کردیم. اسبی که من انتخاب کرده بودم خوب بود. ولی اسب همسرم به نظر یه کم سرکش بود. سر راهمان آن اسب ناگهان پرید و همسرم را از زین انداخت. همسرم خودش را جمع و جور کرد و به پشت اسب زد و گفت: "این بار اولت هست".

بعد یک مدت، دوباره همان اتفاق افتاد. این بار همسرم نگاهی با آرامش به اسب کرد و گفت:"این بار دومت هست".

‌و بعد سوار اسب شد و راه افتادیم. وقتی که اسب برای سومین بار همسرم را انداخت؛ همسرم با آرامش تفنگش‌ را از کیف در آورد و با آرامش شلیک کرد و آن اسب را کشت. سر همسرم داد کشیدم و گفتم: "چکار کردی روانی؟ دیوانه شدی؟ حیوان بیچاره را چرا کشتی؟"

شوهرم یه نگاهی به من کرد و گفت: "این بار اولت هست".



:: موضوعات مرتبط: فرهنگ و هنر , ,
:: برچسب‌ها: داستان کوتاه , داستان های آموزنده , سخنان بزرگان , داستان های جالب , پند و اندرز , پندهای بزرگ زندگی , مرکز مشاوره تحصیلی ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مشاورین موسسه فرزانگان رشد دانش
ت : 30 مرداد 1393
.

کفش هایی که دور انداختم

ﺳﺎﻝ ﮔﺬﺷﺘﻪ ، ﻳﮏ ﺟﻔﺖ ﮐﻔﺶ ﺧﺮﻳﺪﻡ ﮐﻪ ﺭﻧﮕﺶ ﻗﺸﻨﮓ ﺑﻮﺩ ،
ﺍﻣﺎ ﺍﻧﺪﮐﻲ ﭘﺎﻫﺎﻳﻢ ﺭﺍ ﺁﺯﺭﺩﻩ ﻣﻲ ﮐﺮﺩ .
ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﮔﻔﺖ: ﮐﻤﻲ ﮐﻪ ﺑﮕﺬﺭﺩ، ﺟﺎ ﺑﺎﺯ ﻣﻲ ﮐﻨﺪ .
ﺧﺮﻳﺪﻡ ،
ﭘﻮﺷﻴﺪﻡ ،
ﺧﻴﻠﻲ ﮔﺬﺷﺖ ﺍﻣﺎ ﺟﺎ ﺑﺎﺯ ﻧﮑﺮﺩ ،
ﻓﻘﻂ ﺍﺳﺘﺨﻮﺍﻥ ﻫﺎﻱ ﭘﺎﻳﻢ ﺭﺍ ﺁﺯﺭﺩﻩ ﻣﻲ ﺳﺎﺧﺖ .
ﺑﺎ ﺧﻮﺩﻡ ﮔﻔﺘﻢ ،
ﺑﻬﺮ ﺣﺎﻝ ﺍﻳﻦ ﻫﻤﺎﻥ ﺭﻧﮕﻲ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻫﻢ ،
ﺩﺭﻣﺴﻴﺮﻫﺎﻱ ﮐﻮﺗﺎﻩ ﻣﻲ ﭘﻮﺷﻢ .
ﺩﺭ ﻣﺴﻴﺮﻫﺎﻱ ﮐﻮﺗﺎﻩ ﻫﻢ ، ﭘﺎﻫﺎﻳﻢ ﺭﺍ ﺁﺯﺭﺩﻩ ﻣﻲ ﮐﺮﺩ .
ﻣﻦ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻡ .
ﮐﻔﺸﯽ ﮐﻪ ﭘﺎﯾﻢ ﺭﺍ ﺁﺯﺭﺩﻩ ﻣﯽ ﮐﺮﺩ ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭ ﻫﻢﺧﻮﺷﺮﻧﮓ ﺑﻮﺩ ،
ﻧﺒﺎﯾﺪ ﻣﯽ ﺧﺮﯾﺪﻡ ﻭ ﻭﻗﺘﯽ ﺧﺮﯾﺪﻡ ﻭ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﮐﺮﺩﻡ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﻧﮕﻬﺶ ﻣﯽ ﺩﺍﺷﺘﻢ .
ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺍﺳﺖ ،
ﻧﺒﺎﯾﺪ ﻧﮕﻬﺶ ﺩﺍﺷﺖ .
ﻧﺒﺎﯾﺪ ﻃﯽ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﻭ ﺳﺎﻝ ﻫﺎ
ﺣﻤﻠﺶ ﮐﺮﺩ ﺑﻪ ﺍﻣﯿﺪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﮐﻨﺪ ﻭ ﺑﻪ ﺍﻣﺮﯼ ﺩﻟﺨﻮﺍﻩ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﺷﻮﺩ .
ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻓﻘﻂ ﺑﻪ ﺁﺯﺭﺩﻩ ﮐﺮﺩﻧﺶ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺩﺍﺩ ،
ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﺁﺯﺭﺩﻩ ﺷﺪﻥ ﻋﺎﺩﺕ ﮐﺮﺩ .
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﮐﻔﺶ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺩﻭﺭ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻢ .



:: موضوعات مرتبط: فرهنگ و هنر , ,
:: برچسب‌ها: کفش هایی که دور انداختم , داستان کوتاه , داستان های آموزنده , سخنان بزرگان , داستان های جالب , پند و اندرز , پندهای بزرگ زندگی , مرکز مشاوره تحصیلی ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مشاورین موسسه فرزانگان رشد دانش
ت : 25 مرداد 1393
.

سوینگ 

 

Swing کتابخانهٔ واسط گرافیکی کاربر است برای پلت فرم javaSE. ابزاری مشابه پنجره،

GTK و motif توسط شرکت sun فراهم شده‌اند. این مثال کاربرد swing یک پنجرهٔ واحد

همراه با Hello world را ایجاد می‌کند.

 

 

// Hello.java (Java SE 5)

 

import java.awt.BorderLayout;

 

import javax.swing. *;

 

 

 

public class Hello extends JFrame {

 

    public Hello() {

 

        super("hello");

 

        setDefaultCloseOperation(WindowConstants.EXIT_ON_CLOSE);

 

        setLayout(new BorderLayout());

 

        add(new JLabel("Hello, world!"));

 

        pack();

 

  }

 

 

 

    public static void main(String[] args) {

 

        new Hello().setVisible(true);

 

  

    {

   {

اولین جملهٔ import کامپایلر جاوا را هدایت می‌کندتا کلاس Borderlayout را از بستهٔ

 java.awt در جاوا به کامپایل اضافه کند. و import دوم همهٔ کلاس‌های عمومی و واسط آن‌ها

را از بستهٔ javax.swing اضافه می‌کند. کلاس Hello کلاس Jframe را توسعه می‌دهد. کلاس

Jframe یک پنجره با میلهٔ عنوان و کنترل بستن است.

زمانی که برنامه آغاز می‌شود، تابع main با JVM صدا زده می‌شود. این یک نمونهٔ جدید از

کلاس Hello را ایجاد کرده و با صدا زدن تابع setvisible(boolean) با مقدار true نمایش داده

می‌شود.



:: موضوعات مرتبط: گروه فناوری و اطلاعات فرزانگان امروز , کامپیوتر ، لپ تاپ ( نرم افزار ) , موبایل ، تبلت ( نرم افزار ) , ,
:: برچسب‌ها: برنامه های جاوا , برنامه نویسی زبان جاوا , ترفندهای برنامه نویس , سیستم عامل , , net , سوینگ جزئی از برنامه های جاوا , مشاوره تحصیلی رشد دانش ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مشاورین موسسه فرزانگان رشد دانش
ت : 28 مرداد 1393
.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار از نوسازی شبکه همراه اول برای راه اندازی خدمات نسل سوم موبایل خبر داد و گفت: همزمان با نوسازی شبکه و تعویض سایتها، نسل سوم موبایل را نیز در برخی استانها تست کرده ایم.

وحید صدوقی در گفتگو با مهر، درخصوص آخرین وضعیت مذاکرات همراه اول برای دریافت مجوز ارائه خدمات نسل سوم و چهارم تلفن همراه گفت: در حال مذاکره برای نهایی کردن توافقنامه با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دریافت مجوز ارائه این خدمات هستیم.

وی با بیان اینکه مذاکرات در راستای بندهای الحاقیه مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در حال پیش روی است افزود: تاکنون بیش از 90 درصد شروط این مصوبه میان همراه اول و رگولاتوری نهایی شده است و امید می رود ظرف هفته آینده، مذاکره بر روی موارد باقی مانده نیز نهایی شود و توافقنامه به امضا برسد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار اظهار امیدواری کرد که با اقدامات صورت گرفته این اپراتور در شهریورماه از نسل سوم موبایل برای مشترکان همراه اول رونمایی کند.

صدوقی در مورد لزوم اجرای فاز پایلوت قبل از راه اندازی کل شبکه برای خدمات نسل سوم موبایل گفت: در حال تست آزمایشی شبکه برای این خدمات هستیم و سایتها را در مقطعی روشن کرده و تست می کنیم تا برای راه اندازی سراسری آماده شویم.

وی با بیان اینکه شبکه رادیویی همراه اول قدیمی است و شبکه نیاز به تعویض و نوسازی کامل - swap - دارد اضافه کرد: هم اکنون در تبریز، بندرعباس، تهران، بوشهر، کیش، قشم و عسلویه این نوسازی انجام شده و هم اکنون با این عملیات جایگزینی سایتها، 3G را نیز تست کرده ایم.

مدیرعامل همراه اول با تاکید براینکه هم اکنون عملیات SWAP در کرمانشاه و ارومیه نیز در حال انجام است خاطرنشان کرد: قصد داریم یک شبکه یک لایه برای نسل سوم موبایل ایجاد کنیم.

صدوقی از نصب تجهیزات نسل چهارم موبایل بر روی شبکه همراه اول نیز خبر داد و گفت: هم اکنون این تجهیزات خریداری و وارد کشور شده و در حال نصب است اما طبق برنامه، درصدد راه اندازی نسل سوم - 3G و سپس 4G هستیم.

به گزارش مهر، 31 مردادماه دوره انحصار اپراتور رایتل برای ارائه خدمات نسل سوم موبایل به پایان می رسد و وزارت ارتباطات تاکنون مجوز خدمات بر بستر این تکنولوژی را به اپراتور ایرانسل ارائه کرده و این اپراتور در حال اجرای فاز آزمایشی این خدمات در چند شهر است.

قرار است دریافت خدمات نسل سوم موبایل برای تمامی کاربران ایرانی از اول شهریورماه توسط اپراتورهای فعال کشور که از رگولاتوری مجوز دریافت کرده اند سراسری شود.



:: موضوعات مرتبط: اخبار ( News ) , فرهنگ و هنر , علمی , فناوری اطلاعات (IT) , گروه فناوری و اطلاعات فرزانگان امروز , موبایل ، تبلت ( معرفی ) , ,
:: برچسب‌ها: 3G , سیم کارت , همراه اول , تبریز , بندرعباس , تهران , بوشهر , کیش , قشم , شرکت همراه اول , مشاور تحصیلی , شبکه همراه اول , سیک کارت جدید , وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ,
:: بازدید از این مطلب : 662
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : مشاورین موسسه فرزانگان رشد دانش
ت : دو شنبه 27 مرداد 1393
.

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

Google Chrome مرورگر محبوب و سریع گوگل کروم Google Chrome 36.0.1985.125 Final

 

 

 

password مرورگر محبوب و سریع گوگل کروم Google Chrome 36.0.1985.125 Final پسورد فایل: www.downloadha.com

download مرورگر محبوب و سریع گوگل کروم Google Chrome 36.0.1985.125 Final لینک دانلود – 37.9 مگابایت | لینک کمکی

منبع : سایت دانلودها



:: موضوعات مرتبط: دانلود کده , نرم افزار های کاربردی کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: Download , دانلود رایگان , نرم افزار , دانلود مرورگر گوگل , گوگل کروم , گوگل , google , Google chrome , دانلود گوگل کروم رایگان , مشاوره رشد دانش , مشاوره تحصیلی , مرورگر محبوب ,
:: بازدید از این مطلب : 760
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : مشاورین موسسه فرزانگان رشد دانش
ت : شنبه 25 مرداد 1393
.
 
 
رييس اتحاديه دانشگاه­هاي غيردولتي اعلام کرد که هر چند وزارت علوم اعلام کرد تا سقف 25 درصد مجاز به افزايش شهريه هستيم، اين رقم دقيقاً 25 درصد و نه کمتر از آن، براي دانشگاه­هاي غيردولتي افزايش يافته است.
 
 
دکتر علي آهون منش گفت: بر اساس اعلام وزارت علوم، دانشگاه­هاي غيردولتي مي توانند شهريه خود را براي سال تحصيلي جديد تا سقف 25 درصد افزايش دهند؛ اما ما قصد داريم دقيقاً همين رقم را براي افزايش و نه کمتر از آن، اعمال کنيم
.
وي از بهتر شدن شرايط پذيرش دانشجو براي غيردولتي­ها در سال جديد خبر داد و افزود: اگرچه امسال از نظر تخصيص ظرفيت پذيرش دانشجو، بين 5 تا 6 درصد افزايش مشاهده مي­شود، اما به دليل کاهش تعداد شرکت کنندگان، تفاوتي در ميزان حضور دانشجويان در دانشگاه­هاي غيردولتي در مقايسه با سال قبل به وجود نيامده است.

دکتر آهون منش خاطرنشان کرد: ميزان ظرفيت­هاي خالي غيردولتي­ها بعد از ثبت نام دانشجويان در ترم نخست مشخص مي­شود.

 

منیع : سازمان سنجش



:: موضوعات مرتبط: دوره های تخصصی تحصیلی , اخبار ( News ) , اقتصادی , فرهنگ و هنر , ,
:: برچسب‌ها: شهريه دانشگاه­هاي غيردولتي 25 درصد افزايش مي‌يابد , مشاوره تحصیلی , مشاوره , افزایش شهریه , اخبار دانشگاهی , دانشگاه های غیر دولتی ,
:: بازدید از این مطلب : 779
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : مشاورین موسسه فرزانگان رشد دانش
ت : شنبه 25 مرداد 1393
.
 
شوراي گسترش آموزش عالي وزارت علوم با ارتقاي مؤسسات آموزش عالي غيردولتي ـ غيرانتفاعي خيام، اشرفي اصفهاني و سجاد به دانشگاه­هاي غيردولتي ـ غيرانتفاعي خيام، اشرفي اصفهاني و سجاد و تغيير نام دانشگاه غيردولتي ـ غيرانتفاعي سجاد به دانشگاه غيردولتي ـ غيرانتفاعي صنعتي سجاد موافقت کرد.
 
 
همچنين اين شورا، ضمن موافقت قطعي با ايجاد آموزشکده فني و حرفه­اي پسران شاهين شهر، با يک بار پذيرش دانشجو (به صورت بومي) در دوره کارداني پيوسته علمي ـ کاربردي رشته هاي  الکتروتکنيک ـ برق صنعتي  و الکتروتکنيک ـ تاسيسات الکتريکي موافقت و انفکاک دانشکده دامپزشکي آمل از دانشگاه مازندران و الحاق  آن به دانشگاه فناوري هاي نوين آمل موافقت کرد.
 براساس اين گزارش، شوراي گسترش آموزش عالي، ضمن اعلام موافقت  با اجراي کليه رشته‌هاي کارشناسي ارشد داير روزانه به منظور اجرا در پرديس دانشگاه تبريز تاکيد کرد: مصوبه جلسه مورخ 14/2/93 شوراي گسترش آموزش عالي مبني بر توقف پذيرش دانشجو در پرديس ارس کماکان به قوت خود باقي است.
همچنين اين شورا با تمديد يک بار پذيرش دانشجو در سال 93ـ94 با ظرفيت 5 نفر در رشته علوم شناختي ـ فلسفه ذهن براي پژوهشکده علوم شناختي با همکاري مجمع عالي حکمت اسلامي و دانشگاه باقرالعلوم(ع) از طريق آزمون اختصاصي ويژه طلاب موافقت به عمل آورد.
بر اساس اين گزارش، شوراي گسترش آموزش عالي با ايجاد مؤسسه آموزش عالي غيردولتي ـ غيرانتفاعي فراز در گچساران با زمينه فعاليت عام نيز موافقت قطعي کرد.
 
منبع : سازمان سنجش


:: موضوعات مرتبط: دانشگاه های فنی و حرفه ای , معرفی رشته های دانشگاهی , اخبار ( News ) , فرهنگ و هنر , ,
:: برچسب‌ها: ارتقاي 3 مؤسسه آموزش عالي غيرانتفاعي به دانشگاه غير انتفاعي , دانشگاه , اخبار دانشگاهی , مشاوره تحصیلی , مشاورین تحصیلات تکمیلی , اخبار روز , اخبار دانشگاهی , آموزش عالی خیام , آموزش عالی سجاد , دانشگاه غیر دولتی ,
:: بازدید از این مطلب : 711
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : مشاورین موسسه فرزانگان رشد دانش
ت : شنبه 24 مرداد 1393
.
دکتر ابوالحسن رياضي از اجراي اين طرح از اول مهرماه خبر داد و گفت: دو دانشگاه‌ صنعتي خواجه‌نصيرالدين طوسي، علم و صنعت و دو مرکز فني و حرفه‌اي قرار است به صورت آزمايشي در اين طرح همکاري کنند و اين طرح بتدريج براي همه مقاطع تحصيلي اجرا خواهد شد.
وي با بيان اينکه اين طرح قرار است در دو مرحله انجام شود، افزود: درمرحله اول 20 هزار دانشجو از خدمات کارت هوشمند استفاده خواهند کرد و خدمات اين کارت شامل اختصاص يافتن درصدهاي مختلف تخفيف در استفاده از رستوران‌هاي پيرامون دانشگاه، رستوران‌هاي بخش خصوصي داراي شعبه درداخل دانشگاه، سلف سرويس دانشگاه‌ها، تسهيلاتي براي استفاده از حمل و نقل عمومي، بن کتاب و... مي‌شود.
معاون دانشجويان داخل وزارت علوم سازمان امور دانشجويان، ادامه داد: اگر مرحله اول اجراي اين طرح موفق باشد، طرح براي بخش بيشتري از دانشجويان اجرا مي­شود و دانشجويان سراسر کشور را تحت پوشش قرار مي‌دهد.
دکتر رياضي در ادامه از همکاري شهرداري تهران در اين خبر داد و اظهار کرد: شهرداري تهران اعلام آمادگي کرده است که در مجموعه‌هاي تحت مديريت شهرداري 50درصد تخفيف در نظر بگيرد و تخفيف ساير بخش‌ها نيز از سوي بخش خصوصي و صندوق رفاه ارايه مي‌شود.
وي در پايان افزود: استفاده از امکانات ورزشي، سالن‌هاي سينما، خدمات و تسهيلات گردشگري و ميراث فرهنگي بعد از موفقيت طرح در مرحله اول امکان­پذير خواهد شد.
 
منبع : سازمان سنجش


:: موضوعات مرتبط: دانشگاه های سراسری , دانشگاه های آزاد اسلامی , دانشگاه های علمی و کاربردی , دانشگاه های پیام نور , اخبار ( News ) , اقتصادی , فرهنگ و هنر , ,
:: برچسب‌ها: توزيع رفاه کارت دانشجويي از مهر ماه , مشاوره تحصیلی , رفاه کارت , دانشجویی , استفاده از رفاه کارت , مشاوره تحصیلی , مشاوره و برنامه ریزی فرزانگان دانش امروز ,
:: بازدید از این مطلب : 650
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مشاورین موسسه فرزانگان رشد دانش
ت : شنبه 21 مرداد 1393
.

تنها کلمه ای که می توان گفت به این دوستان اینکه خسته نباشید دوستان ، مزد زحمتهایتان را گرفتید . انشالله همیشه موفق و پیروز باشید .

مشاورین فرزانگان رشد دانش

 

منبع :  روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

 



:: موضوعات مرتبط: دانشگاه های سراسری , معرفی رشته های دانشگاهی , زبان های خارجه , ,
:: برچسب‌ها: نفرات برتر گروه آزمايشي زبان آزمون سراسري سال 1393 , مشاوره تحصیلی , مشاور تحصیلی , نفرات اول کنکور , کنکور 93 , نتیجه کنکور 93 , سازمان سنجش اعلام نتایج , مشاوره تحصیلی فرزانگان دانش امروز ,
:: بازدید از این مطلب : 545
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مشاورین موسسه فرزانگان رشد دانش
ت : شنبه 12 مرداد 1393
.
ن : مشاورین موسسه فرزانگان رشد دانش
ت : شنبه 12 مرداد 1393
.

تنها کلمه ای که می توان گفت به این دوستان اینکه خسته نباشید دوستان ، مزد زحمتهایتان را گرفتید . انشالله همیشه موفق و پیروز باشید .

مشاورین فرزانگان رشد دانش

 

منبع :  روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانشگاه های سراسری , معرفی رشته های دانشگاهی , علوم انسانی , ,
:: برچسب‌ها: نفرات برتر گروه آزمايشي علوم انساني آزمون سراسري سال 1393 , مشاوره تحصیلی , مشاور تحصیلات تکمیلی , مشاوره رشد دانش , اخبار سازمان سنجش , نفرات برتر گروه آزمايشي علوم رياضي و فني آزمون سراسري سال 1393 , رتبه اول ریاضی , کنکور 93 , مشاوره تحصیلات تکمیلی , مشاوره و ثبت نام فرزانگان رشد دانش , مشاور تحصیلی , نفرات اول کنکور 93 , رتبه اولی ها چه کسانی هستند , نفرات برتر گروه آزمايشي علوم تجربي آزمون سراسري سال 1393 ,
:: بازدید از این مطلب : 565
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مشاورین موسسه فرزانگان رشد دانش
ت : شنبه 12 مرداد 1393
.
موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی
مرکز مشاوره و ثبت نام موسسه

Free SEO Tools

مرکز مشاوره و ثبت نام موسسه مرکز مشاوره و ثبت نام موسسه